AlumniSAUJI ofereix un curs de taules dinàmiques en Excel Cursos de formació continuada AlumniSAUJI

25/09/2017 | SCP

AlumniSAUJI ha organitzat un curs de 8 hores sobre les taules dinàmiques en Excel 2013 per tal d'aprendre a filtrar, analitzar, comparar i classificar de forma efectiva les dades. A més a més, es donaran les claus per tal de crear gràfics dinàmics senzills.

La metodologia del curs és basa en sessions de caràcter teòric-pràctic que permeten que l'alumnat participe de manera activa, i pose en marxa els coneixements adquirits. Al començament del taller s'oferirà als alumnes un manual amb tots els continguts del curs de manera detallada.

El taller transcorrerà del 16 al 25 d'octubre, els dilluns i dimecres en horari de vesprada. La inscripció ja està oberta i es pot realitzar per via en línia per www.preinscripcio.uji.es o personalment a les oficines del programa a la Llotja del Cànem o Rectorat. Aquesta activitat està oberta a tota la societat.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d'aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d'altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l'UJI. Formar part d'AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d'oci.