AlumniSAUJI inaugura la seua oferta formativa del curs 2017/2018

07/09/2017 | SCP

El programa de l’antic alumnat i els amics i amigues de l’UJI, AlumniSAUJI, presenta enguany una oferta composta per 35 cursos de temàtiques molt variades.

Els cursos i tallers combinen els idiomes amb temàtiques que pretenen ajudar l’alumnat que vol completar la seua formació en àrees com la tecnologia o altres més relacionades amb l’oci i les activitats familiars. A més, part de l’oferta formativa s’ofereix en modalitat a distància per tal de facilitar l’accés sense necessitat de desplaçaments i amb llibertat horària per a l’alumnat.

Una de les novetats d’aquest curs són els tasts «Aromes de la terra», on es podran degustar diversos productes artesans fets a Castelló com l’oli de Viver, els formatges de Catí, la cervesa de l’Alcora o els vins de la Comunitat Valenciana.

També hi ha una part pensada per a compartir amb els més menuts de casa. Es tracta d’una sèrie de tallers per aprendre d’una forma pràctica i divertida com crear un videojoc, geocaching  o geolocalització al campus de la Universitat.

Quant a les activitats de formació complementàries, aquest curs tornen els exitosos Meeting Talk, grups de conversa de diferents nivells en anglès amb professorat nadiu, i el Writing Consulting per a reforçar l’expressió escrita de manera virtual amb un tutor personal. I s’amplien les Masterclass, classes gratuïtes de màsters universitaris i propis de l’UJI on els professionals poden assistir per mantenir-se al dia de les novetats en el seu sector.

Les primeres inscripcions comencen el 5 de setembre i corresponen als cursos preparatoris intensius de català C1-Suficiència i C2-Superior i de nivell C2-Superior. També obriran la matrícula la segona setmana de setembre els curs d’ofimàtica «Taules dinàmiques amb Excel 2013» i el primer dels tasts «Aromes de la terra»: el tast d’oli amb la Cooperativa de Viver.

Les activitats formatives estan obertes a tot el públic, però els membres AlumniSAUJI Premium i altres col·lectius vinculats al programa gaudeixen d’avantatges econòmics i/o d’accés exclusiu.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es

Oferta completa de cursos 2017/2018: http://www.uji.es/serveis/alumnisauji/jasoc/alumnisaujipremium/formacio/cursos-alumni/