El Labcom col·labora amb Amics del Bàsquet en les retransmissions en directe dels seus partits locals

17/03/2017 | Eva Gascón Negre

El Laboratori de Ciències de la Comunicació (Labcom) col·labora amb el Tau Castelló, en el marc d'un conveni amb la Universitat Jaume I, per a la retransmissió dels encontres de la lliga LEB Or que dispute l'equip de la Plana a casa. El Tau Castelló emet els partits disputats al pavelló Ciutat de Castelló a través d'streaming gràcies a la plataforma creada per FEB TV (http://www.canalfeb.tv/liga/liga-leb-oro/2).

D'aquesta manera, el Labcom col·labora en la labor d'acostar l'esport a la província de Castelló proporcionant l'equip audiovisual necessari per a poder dur a terme les retransmissions, mentre una alumna del Grau en Comunicació Audiovisual es forma en la realització d'esdeveniments esportius en el desenvolupament de les seues pràctiques.

Els encontres del Tau Castelló en els quals exerceixen com a locals es disputen els divendres a les 20.30 hores al pavelló Ciutat de Castelló.