El Col·legi de Dissenyadors d'Interior de la Comunitat Valenciana premia el treball de la graduada de l'UJI Maite Longone

10/10/2016 | SCP

La graduada en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la Universitat Jaume I Maite L. Longone Caeiro ha guanyat un dels  Premis CDICV convocats pel Col·legi de Dissenyadors d'Interior de la Comunitat Valenciana i que reconeixen el treball de finalització de carrera d'estudiants d'aquesta especialitat procedents de diferents centres de la Comunitat Valenciana pel seu projecte «iKi Japanese Gastro-Art».

El lliurament de premis es va celebrar el passat 5 d'octubre a Les Naus de València, i es van concedir un primer premi i tres accèssits. La graduada de l’UJI va rebre un dels accèssits pel seu projecte consistent en la remodelació d'una nau industrial per a la instal·lació d'un restaurant japonès (iKi). L'interiorisme i ambientació de l'espai plantejat per Maite L. Longone età enfocat a l'art, però concretament a la gastronomia japonesa i a l’origami. Aquests dos aspectes es fusionen per a crear el Gastro- Art, espai on menjar i art estan molt units i conflueixen a manera de restaurant i tallers.