L’UJI convoca el «Concurs 5U CV Startup» amb 20.000 euros en premis per a emprenedors universitaris

02/08/2016 | SCP

La Universitat Jaume I ha convocat la III edició del «Concurs 5U CV Startup», una iniciativa emmarcada dins de les activitats del Programa Campus Emprenedor Innovador de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana amb el qual es pretén fomentar el talent de l'emprenedor en els campus de les cinc universitats públiques valencianes.

Aquesta convocatòria del «Concurs 5U CV Startup» té com a principal objectiu premiar les millors iniciatives emprenedores i trajectòries empresarials de la Comunitat Valenciana, atenent al creixement, caràcter innovador, estratègia empresarial i aportació a l'entorn. A més, es pretén recolzar i potenciar l'esperit emprenedor a l'àmbit de la Comunitat Valenciana, contribuir al desenvolupament i la consolidació de les empreses creades en el sistema universitari valencià i enfortir les relacions universitat empresa.

L'UJI organitza i gestiona aquesta tercera edició del concurs a través de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge, conjuntament amb el Vicerectorat d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa.

El concurs compta amb dues modalitats. La categoria Startup, amb una dotació màxima de 16.500 euros en premis, està adreçada a qualsevol microempresa o pime que tinga la seua seu social a la Comunitat Valenciana, amb activitat comercial i una antiguitat mínima d'un any i màxima de quatre amb la condició de que almenys un dels socis fundadors siga estudiant, egressat o titulat de l'UJI.

Pel que fa a la categoria Startup junior, amb una dotació de cinc premis de 750 euros cadascun, està oberta a qualsevol emprenedor amb un projecte empresarial que encara no estiga constituït com a empresa i en el qual almenys un dels socis fundadors siga estudiant, egressat o titulat de l'UJI. També podran presentar-se aquelles empreses constituïdes a la Comunitat Valenciana amb una antiguitat màxima d'un any i que almenys un dels socis fundadors siga estudiant, egressat o titulat de l'UJI.

El termini per poder participar en el concurs és fins al 16 de setembre de 2016. Més informació en http://www.increa.uji.es i http://www.ujiempren.uji.es