L’UJI rep la visita d’una delegació de la ciutat xinesa de Baise

28/07/2016 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i la vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet, han rebut la visita institucional d’una delegació formada per nou membres pertanyents al govern i institucions de la ciutat-prefectura de Baise en la regió autònoma Guangxi de Zuang. La reunió va tindre lloc dimecres 27 de juliol de 2016 i també va comptar amb la presència del president del CD Castelló, David Cruz.

La delegació xinesa es va mostrar interessada en establir futures col·laboracions amb la Universitat Jaume I fonamentalment des del punt de vista acadèmic a través de la Universitat de Baise.

La visita es va completar donant a conèixer a la delegació xinesa algunes de les instal·lacions del campus del Riu Sec entre les que es van destacar les instal·lacions esportives.