AlumniSAUJI organitza la «Festa 25 anys UJI, 25 anys de música» amb artistes nacionals i un concurs de grups musicals i DJ

28/07/2016 | SCP

El programa AlumniSAUJI, amb motiu del 25 aniversari de la creació de la Universitat Jaume I, presenta els primers artistes convidats per a la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música», una jornada de concerts que tindrà lloc el 8 d'octubre de 2016 a les drassanes del Port de Castelló. Corizonas, la formació resultat d'unió de Los Coronas i Arizona Baby, presentarà el seu nou treball  Nueva Dimensión Vital amb un dels millors directes del panorama nacional avalat per nombrosos guardons. Junt a ells, Angel Stanich, una de les veus més atractives del panorama indie, aplegarà al Grau de Castelló després de passar pels escenaris dels principals festivals nacionals. Ambdós són els primers convidats a aquesta celebració, en la que l'organització continua treballant per completar una proposta cultural a l'altura de la celebració.

Aquestes dos primeres confirmacions serveixen per a presentar una jornada on gaudir de la música junt amb nombroses activitats artístiques i lúdiques paral·leles encara per anunciar.

AlumniSAUJI ha organitzat a més un concurs públic de grups de música i DJ per impulsar i difondre els grups promoguts per alumnes o antics alumnes de la Universitat. Al concurs podran participar tots aquells grups de música i DJ europeus en el que almenys un membre de la banda siga alumne, antic alumne de la Universitat o membre del programa AlumniSAUJI.

Les inscripcions per participar en aquesta convocatòria es poden realitzar fins al 8 de setembre de 2016. D'entre tots els grups i DJ inscrits en el concurs, un jurat format per professionals de l'àmbit musical realitzarà una primera selecció de candidatures i, a continuació, s'obrirà un període de votacions entre els membres de la comunitat universitària que triaran als finalistes.

Els finalistes seleccionats participaran en la «Festa Alumni: 25 anys UJI, 25 anys de música» compartint escenari amb els artistes mencionats. La recaptació de les entrades, a un preu simbòlic de 2 euros, estarà destinada íntegrament a l'entrega de Beques AlumniSAUJI per a estudiants de postgrau de la Universitat. A més, la convocatòria contempla tres premis en metàl·lic per a cadascuna de les dues categories (millor banda i millor DJ o grup de DJ), un diploma acreditatiu així com premis en espècie.

Més informació i bases