L’UJI presenta el programa University Junior International Entrepreneurs a l’estudiantat participant de les cinc universitats públiques valencianes

24/07/2015 | SCP

•  entrepreneurs entrepreneurs

Presentació del programa a l'estudiantat. | FOTO: Àlex Pérez

La universitat pública de Castelló va presentar el 17 de juliol, a l’estudiantat de les cinc universitats públiques valencianes que participen en aquesta iniciativa, el programa «University Junior International Entrepreneurs». En la presentació van intervenir dues estudiantes del Grau de Psicologia i del Grau en Dret, i un estudiant del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, tots tres de l’UJI. L’alumnat ha iniciat la primera part de la formació semipresencial del curs d’emprenedoria internacional.

El programa University Junior International Entrepreneurs està emmarcat dins del pla UJI Emprèn de la Universitat Jaume I, el programa Erasmus+ i del programa Campus Emprenedor Innovador de la Subdirecció General de Promoció d’Emprenedors de la Conselleria d’Economia Industria, Turisme i Ocupació. Aquest programa té com a objectiu desenvolupar, en un entorn global, el talent emprenedor de l’estudiantat excel·lent per tal de promoure la seua mobilitat internacional amb iniciatives empresarials globals. En la primera edició del programa es van beneficiar un total de deu estudiants, dos d’ells de la Universitat Jaume I, que van realitzar estades a Finlàndia i Turquia.