La Càtedra d’Innovació Ceràmica de l’UJI lliura els premis del concurs de treballs científics a l’estudiantat de secundària de Vila-real

15/06/2015 | SCP

La Càtedra d’Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real» de la Universitat Jaume I ha lliurat els premis de la tercera edició del concurs de treballs científics per a l’estudiantat de secundària de Vila-real, centrat enguany en «La llum i les tecnologies basades en la llum».

L’acte, que s’ha celebrat a l’Ajuntament de Vila-real, ha comptat amb la presència del vicerector d’Economia i PAS de l’UJI, Miguel Ángel Moliner; el director de la càtedra, Juan Carda; l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, i la regidora d’Educació, Rosario Royo.
En la modalitat científica, el premi del jurat, dotat amb 1.000 euros, ha sigut per a Gala Tomás, Javier Ortega, Inés Pilar Martí, Olga Solana, Edina Zhu Lin i Helena Gracia Vidal. El premi del públic, de 500 euros, ha recaigut en Iván Leal, Sofía Ouoidra, Sara Fernández i Lucía León. Finalment, l’accèssit, també dotat amb 500 euros, ha sigut per a Agustí Agustí Cabrera, Gabriel Gallén, Alberto Paradís i Jordi Tomás Bort.

D’altra banda, en la modalitat plàstica, el públic ha premiat amb 500 euros a Laura Rope i l’accèssit, sense dotació econòmica, ha recaigut en Carlos Jorge Vicent Lozano.

Els premiats són alumnes dels centres IES F. Tàrrega, IES Miralcamp i el Laude British School Vila-real.