La Universitat Jaume I lliura els diplomes dels premis i ajudes finançats pel Banco Santander

16/06/2015 | SCP

•  lliurament-santander Becas_Santander_15DLL093_in

Estudiantat, PDI i PAS guardonat amb els premis i ajudes de Banco Santander. | FOTO: Damián Llorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el director territorial de Banco Santander a la Comunitat Valenciana, Antonio Valldecabres, han fet el lliurament dels diplomes acreditatius dels premis i ajudes finançats per Banco Santander, a través de la seua División Global Santander Universidades, al personal docent i investigador, personal d'administració i serveis i estudiantado de l'UJI.

En total s'han concedit 63 beques màster Santander per a estudis de màsters oficials universitaris, 32 ajudes per a estades docents breus del PDI a Amèrica, Àsia i Oceania i 11 ajudes per al programa de mobilitat del PAS amb finalitats de formació en aquests continents.

D'altra banda, la V edició dels Premis Joves Investigadors ha distingit a Miguel Royo, Ester Martínez, Jessica Izquierdo, Jaume Llorens i Laura Mezquita. El Premi de Divulgació Científica ha estat per al Grup de Lingüística Aplicada a l'Ensenyament de la Llengua Anglesa (LAELA), coordinat per Eva Alcón; i el Grup d'Enginyeria de Residus (INGRES) que dirigeix Francisco Colomer.

Finalment, els premis de Millora Educativa han premiat els projectes dirigits pels professors María del Carmen Campoy i Vicente Beltrán; Juan Carlos Matallín, Emilio Tortosa i Amparo Soler; José Vicente Abellán i Francisco García Bacete.

Durant l'acte, el rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha agraït a Banco Santander la col·laboració, el patrocini i el mecenatge que desenvolupa amb la Universitat Jaume I de Castelló i especialment per aquesta convocatòria. «Gràcies a aquest tipus de col·laboració, les universitats podem continuar amb l'acompliment dels nostres compromisos per l'excel·lència en la docència i la recerca i per la nostra projecció internacional» ha remarcat el rector.

Per la seua banda, el director territorial de Banco Santander a la Comunitat Valenciana, Antonio Valldecabres, ha fet un recorregut pels diferents projectes realitzats entre Banco Santander i l’UJI. També ha mostrat la satisfacció per part de l'entitat en poder aportar aquest tipus d'ajudes i ha declarat que «per a Banco Santander l'educació superior suposa el nostre principal eix de responsabilitat social» i ha destacat a l’UJI com a centre de «referència» en matèries com a excel·lència, lideratge i emprendedoria.

L'acte ha comptat amb la participació de la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín; la vicerectora d'Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat, Francisco López; la vicerectora de Planificació Estratègica, Qualitat i Igualtat, María José Oltra, i el president del Consell Social, José Luis Breva.

Més informació en www.bancosantander.com/universidades