La Universitat Jaume I ofereix ajudes per a alumnes amb circumstàncies sobrevingudes

04/06/2015 | SCP

La Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, ha convocat per segona vegada ajudes destinades a l'estudiantat que presenta circumstàncies personals sobrevingudes aquest curs acadèmic. La dotació global de les ajudes és de 30.000 euros, 5.000 més que l’any passat i que han estat aportats pel Consell de l’Estudiantat. La dotació màxima per ajuda és de 1.200 euros que es distribuiran en funció dels requisits econòmics i acadèmics de la convocatòria. El curs passat es van concedir 37 ajudes.

L'objecte de la convocatòria és donar suport a l'estudiantat que ha patit una disminució dràstica dels ingressos de la unitat familiar per diverses circumstàncies personals sobrevingudes. D’aquesta forma, es tracta de no deixar desprotegit l’estudiantat i promoure així la seua permanència en els estudis superiors. El termini per a presentar les sol·licituds estarà obert fins al 30 de juny de 2015.

Aquesta actuació s’emmarca dins dels compromisos que el Consell de Direcció es va marcar per facilitar la igualtat de condicions d'accés a l'estudi per a l'estudiantat.

Més informació: http://ujiapps.uji.es/perfils/estudiantat/dise/ajudesuji/sobrevingudes/