Tres estudiants de Disseny Industrial de l’UJI queden finalistes en els Premis de Disseny i Sostenibilitat del Clúster de l'Envàs i Embalatge

12/04/2015 | SCP

• Miguel Piñana del Pino disseny-envasos premis-cluster2350

Miguel Piñana del Pino junt a les altres dues finalistes. | FOTO: VOX UJI

• José Miguel Sánchez Gil i Salvador Campillo disseny-envasos premis-cluster350

José Miguel Sánchez Gil i Salvador Campillo. | FOTO: VOX UJI

El Clúster de l'Envàs i Embalatge de la Comunitat Valenciana va lliurar el passat 26 de març els guardons a finalistes i guanyadors de la VI Edició dels Premis de Disseny i Sostenibilitat en un acte que va tenir lloc en la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València.

Miguel Piñana del Pino, José Miguel Sánchez Gil Mascaraque i Salvador Campillo Corbató, estudiants del Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la Universitat Jaume I, van aconseguir quedar com a finalistes, d'entre els més de 150 estudiants que van presentar els seus projectes, pels seus dissenys desenvolupats en l'assignatura de tercer curs «Presentació de productes».

En aquesta edició, les empreses col·laboradores van ser Dacsa, Miniland Baby, Embutidos Martínez i Válvulas Arco, les quals van proposar un producte per al qual els estudiants havien de dissenyar un envàs innovador i sostenible. Miguel Piñana va presentar un envàs per a l'arròs basmati d'un quilo de Dacsa, mentre que José Miguel Sánchez Gil i Salvador Campillo van presentar les seues propostes de packaging per a un vigilabebés de Miniland Baby.

Els Premis de Disseny i Sostenibilitat d'Envàs i Embalatge, creats en 2009, tenen com a objectiu reforçar el vincle entre el món educatiu i l'empresarial. Així mateix, busquen fomentar i consolidar el disseny i la sostenibilitat dels envasos i embalatges com palanques per a la innovació en màrqueting.