Marisa Salanova rep el premi Clara Campoamor a Benetússer

20/03/2015 | SCP

• Premi Marisa Salanova premi-marisa-salanova PremiMarisaSalanova

Lliurament del premi a Marisa Salanova a Benetússer. | FOTO: VOX UJI

Marisa Salanova, catedràtica de Psicologia Social de la Universitat Jaume I, va rebre el passat 6 de març el premi Clara Campoamor a Benetússer per la seua trajectòria en recerca i treball professional en temes d'igualtat de gènere.

Marisa Salanova és directora del grup de recerca WONT (Work Organization Network) de la Universitat Jaume I i presidenta de la Societat Espanyola de Psicologia Positiva. Té més de 300 publicacions nacionals i internacionals sobre psicologia de la salut ocupacional i més recentment s'ha centrat en la psicologia positiva aplicada al treball.

Ha publicat en revistes d'impacte com Journal of Applied Psychology, Applied Psychology: An Internacional Review, Anxiety, Stress & Coping, Journal of Cross-Cultural Psychology i Computers in Human Behavior, Group & Organizational Management, entre d'altres.

A més, participa activament en projectes de recerca subvencionats amb fons públics i en activitats de consultoria i assessorament a empreses sobre prevenció de riscos psicosocials, formació, psicologia positiva aplicada i desenvolupament de RRHH, executats mitjançant contractes de R+D+i.