El IV Memorial Enrique Beltrán reuneix a l’UJI prop de 1.500 alumnes de secundària i universitats

16/02/2015 | SCP

IV Memorial Enrique Beltrán

• IV Memorial Enrique Beltrán memorial memorial

Acte d'entrega de trofeus. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

Un total de 1.484 estudiants de 18 instituts d'educació secundària de Castelló i província i de sis universitats de la Comunitat Valenciana van participar en el IV Memorial Enrique Beltrán de centres de secundària i en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari que per segona vegada es van celebrar al campus de Riu Sec de la Universitat Jaume I.

Es van disputar set curses en diverses categories. En el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari, la classificació general va quedar encapçalada per la Universitat de València Estudis Generals, seguida de la Universitat Politècnica de València i la Miguel Hernández d’Elx.

En categoria universitària masculina els guanyadors de la prova van ser Alberto López (UVEG), primer classificat;, Rubén Gómez (UPV), segon classificat, i José Ignacio Giménez (UVEG), en tercer lloc. Mentre que en categoria femenina va guanyar Irene Espí (UVEG), seguida de Paloma Sánchez (UMH) i Noelia Juan (UPV) respectivament.

A l’entrega de trofeus va assistir-hi el rector de l’UJI, Vicent Climent; el vicerector de Cultura, Extensió Universitària i Relacions Institucionals, Wenceslao Rambla; el vicerector de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, Pablo Aibar; el director del Servei d’Esports, Carlos Hernando; la regidora d’Esports, Begoña Carrasco i la dona d ‘Enrique Beltrán, Amparo Badenes.

Llistat d’instituts participants de la província:

IES Bovalar
Consolación