L’alumnat del Màster de la Pau celebra el Dia Mundial de l’Educació Ambiental

30/01/2015 | SCP

•  educacio-ambiental _MG_3320in

Els estudiants van organitzar diferents activitats com ara una projecció fílmica, un debat i teatre. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

L’alumnat del Màster en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament de la Universitat Jaume I ha celebrat el Dia Mundial de l’Educació Ambiental amb diverses activitats que han preparat durant el curs sobre Desenvolupament Sostenible i Medi Ambient.

L’origen del Dia de l’Educació Ambiental es remunta a l’any 1975, arran de la celebració del Seminari Internacional d’Educació Ambiental a Belgrad. Allí es van consensuar les línies estratègiques prioritàries a l’hora de promoure la conscienciació, les actituds, els coneixements i la participació social per a assolir una transformació de les formes de vida cap a unes més sostenibles.

Entre les activitats organitzades pels estudiants del Màster de la Pau cal destacar la projecció d’un fragment de la pel·lícula Interferències, un debat participatiu i amb teatralització i l’activitat «Tiendeideas: Què puc fer per a protegir el Medi Ambient?»