El magistrat del Tribunal Suprem, Julián Sánchez Melgar, es reuneix a l’UJI amb estudiantat de Dret

08/12/2014 | SCP

•  magistrat-suprem Magistrado_TS_DLL11_in

Julián Sánchez Melgar i Maria Luisa Cuerda en la trobada amb l'estudiantat. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El magistrat de la Sala Segona del Tribunal Suprem, Julián Sánchez Melgar, ha participat dijous 4 de desembre de 2014 en una trobada amb l'estudiantat de grau i màster que pròximament visitarà el Tribunal Suprem i el Tribunal Constitucional en una visita organitzada per la catedràtica Maria Luisa Cuerda, investigadora del Centre de Recerca en Dret Penal, Criminologia i Intel·ligència de l’UJI.

Julián Sánchez Melgar és doctor en Dret per la Universidad de La Coruña, vocal del Consell Rector de l'Escola Judicial i autor d'unes cinquanta publicacions entre llibres i articles monogràfics. Ha estat distingit amb l'Ordre de Sant Raimundo de Peñafort i és acadèmic de nombre de la Gran Institución Duque de Alba.

Imatges de l'acte