L’Ajuntament de Vila-real dóna 15.000 euros a l’UJI per a la realització d’activitats culturals a la Seu de la Plana

25/09/2014 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, han signat un conveni de col·laboració per a la realització d’activitats culturals a la Seu de la Plana. L’Ajuntament de Vila-real aportarà 15.000 euros per a la realització d’exposicions, jornades científiques, cursos, congressos i jornades formatives principalment en l’àmbit de l’esport.

José Benlloch ha destacat l’interès de la universitat pública de Castelló per  col·laborar amb els municipis del seu entorn i la disposició del municipi vilarealenc per «invertir perquè la universitat siga un element en mans de la societat de la província de Castelló que la transforme, ens ajude a superar la situació econòmica i millorar el nostre teixit científic, tecnològic i innovador».

Per la seua banda, Vicent Climent ha recordat que en els últims mesos, la universitat ha enfortit el lligam amb Vila-real amb la creació d’una seu i una Càtedra d’Innovació Ceràmica i ha assegurat que «la ciutadania necessita una oferta cultural i formativa que l'enriqueix i aporta coneixement a l’individu per a tenir un criteri propi».

Imatges de l’acte: http://ujiapps.uji.es/com/fotonoticies/actual/conveni-activitats-vilareal/

Altres notícies:

L’Ajuntament de Vila-real s’adhereix a la xarxa de municipis de la Fundació Isonomia de l’UJI