L’UJI dóna la benvinguda a l’estudiantat internacional de postgrau

24/09/2014 | SCP

La Universitat Jaume I ha donat la benvinguda a l’estudiantat internacional que inicia els estudis de postgrau al Campus del Riu Sec. A l’acte ha assistit la vicerectora d’Internacionalització, Cooperació i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; la directora de l’Oficina de Relacions Internacionals, Mercedes Sanz, i la directora de Multilingüisme, Noelia Ruiz.

Fortanet ha agraït l’estudiantat que haja triat l’UJI per a cursar els seus estudis de postgrau i els ha invitat a participar en les diferents activitats que s’organitzen per a l’estudiantat internacional, per tal de fomentar les relacions amb altres alumnes, tant d’altres països com espanyols.

En la sessió s’ha donat informació sobre els diferents serveis que s’ofereixen al campus, així com informació sobre qüestions d’interès per a l’alumnat, com ara tràmits acadèmics, allotjament, transport o cursos de llengües. Per a finalitzar, s’ha realitzat una visita guiada al Servei d’Esports i la Biblioteca i també pel campus en general.

Fotografies