L’UJI i el Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana impulsaran la formació de postgrau en gestió i administració d’empreses

09/09/2014 | SCP

• Conveni Col·legi Enginyers Industrials mba-enginyers mba-colegi

Javier Rodríguez Zunzarren i Vicent Climent en la signatura del conveni. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el president del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana, Javier Rodríguez Zunzarren, han signat un conveni de col·laboració per a la realització d’accions conjuntes dirigides a la millora de la formació de l’estudiantat universitari, dels professionals i de les empreses, en l’àmbit de la gestió i administració d’empreses.

Concretament, es realitzaran accions per al desenvolupament i difusió del Master of Business Administration (MBA) de l’UJI; s’oferiran pràctiques acadèmiques a l’estudiantat d’aquest màster i es facilitarà a l’estudiantat que els treballs de fi de màster tinguen com a objectiu projectes reals del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana. Així mateix, s’afavorirà la formació de postgrau en l’àmbit de la gestió als professionals del sector, per a la qual cosa l’UJI facilitarà un descompte sobre el preu de matrícula del MBA als col·legiats.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, ha mostrat la seua satisfacció per la signatura d’aquest conveni que té com a eix el MBA que ofereix la Universitat. «És una pràctica habitual l’interès que tenen els titulats en enginyeria per aquest tipus de màsters, perquè òbviament els acosta al món laboral, i la majoria dels enginyers que ocupen llocs de direcció en grans empreses solen requerir formació addicional en l’àmbit tant econòmic com de gestió», ha assenyalat el rector. Climent també ha destacat que aquesta col·laboració beneficiarà ambdues parts perquè «acosta als col·legiats l’oferta de la Universitat i els nostres estudiants podran fer pràctiques al Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials i conèixer casos reals».

Per la seua part, el president del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana, Javier Rodríguez, ha manifestat que «es tracta d’una formació molt necessària per als nostres col·legiats i, en conseqüència, és positiu per a la indústria i l’economia de Castelló. En aquest sentit, des del Col·legi donem suport plenament a tot el que implique incrementar el coneixement en Castelló perquè aquest és fonamental per al desenvolupament».

A l'acte de signatura del conveni també han assistit les dues directores del MBA, M. Ángeles Fernández i M. Jesús Muñoz.

Altres notícies:

La Universitat Jaume I i el Col·legi d’Economistes de Castelló promouran conjuntament el Master of Business Administration