L’UJI i Banc Sabadell desenvoluparan projectes conjuntament Les dues entitats han iniciat ja un primer projecte per a estudiar la relació entitat-client i la seua satisfacció

06/06/2014 | SCP

• Conveni amb Banc Sabadell conveni-sabadell Conveni_Sabadell_DLL09_mw

Acte de la signatura del conveni. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el director regional de Banc Sabadell, Ramón Reche, han signat un conveni marc de col·laboració amb l’objectiu de desenvolupar conjuntament projectes i programes de col·laboració en qüestions relacionades amb l’activitat de les dues entitats.

El conveni preveu l’elaboració d’un programa entre les dues parts que es reflectirà en forma de protocols o convenis específics addicionals. A més, es contempla la realització d’accions que siguen considerades d’interès mutu, així com l’assessorament entre les dues entitats. De fet, ja s’ha iniciat un primer projecte per a la realització d’un estudi de màrqueting sobre la influència de les entitats sobre els clients i la seua satisfacció.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, ha agraït la col·laboració amb una institució financera com Banc Sabadell amb presència destacada a la Comunitat Valenciana i ha assegurat que «aquest conveni obri un ventall de possibilitats molt gran. Tenim moltes pàgines en blanc per a escriure, molts projectes per a realitzar conjuntament per a potenciar el coneixement a través de la formació, la recerca i la difusió de la cultura».

Per la seua part, el director regional de Banc Sabadell, Ramón Reche, ha destacat que «es tracta d’un conveni marc per a poder fer distintes accions que siguen beneficioses per a la comunitat universitària. En aquest sentit, esperem que siga una col·laboració molt fructífera i estem oberts a qualsevol iniciativa que es puga plantejar».

A l’acte de signatura també han assistit el vicerector de Planificació Estratègica, Qualitat i Comunicació, Miguel Ángel Moliner; el director de zona de Castelló de Banc Sabadell, Marco Antonio Navarro, i la delegada comercial de l’entitat, Nuria Moliner.