L'agència The Box, integrada per alumnes de tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, ha guanyat el concurs que ha realitzat l'Ajuntament de Castelló per a la creació d'una marca paraigua municipal que dinamitze i englobe el comerç a Castelló.
El jurat, format per representants de l'Ajuntament de Castelló, l’UJI, la Cambra de Comerç i el Consell Sectorial de Comerç, ha decidit que el guanyador d'aquest concurs –dotat amb 1.000 euros– siga el projecte «Castellón Comercio», d'Agencia The Box, formada per Carlos Aymimir, Alexandra Belcea i Jorge Escribá. La marca guanyadora està integrada per una lletra C, de comerç i de Castelló, formada per borses de compra que simbolitza la unió de tot el teixit comercial, amb els colors verd, groc i roig.
En aquest certamen han participat 100 alumnes de l’UJI de tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, que han format 20 grups i hi han presentat altres treballs.