L'UJI lliura els diplomes dels premis i ajudes finançats per Banco Santander

25/04/2014 | SCP

• Diplomes Santander diplomes-santander diplomes_santander

S'han concedit 61 beques de màster; 28 ajudes per a estades docents breus i una beca d'intercanvi d'estudiants amb Amèrica del Nord i Àsia, a més de diversos premis. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el director territorial de Banco Santander a la Comunitat Valenciana, Antonio Valldecabres, han fet lliurament dels diplomes acreditatius dels premis i ajudes finançats per Banco Santander, a través de la seua División Global Santander Universidades, a personal docent i investigador, a personal d'administració i serveis i a estudiantat de l’UJI.

En total s'han concedit 61 beques màster Santander per a estudis de màsters oficials universitaris; 28 ajudes per a estades docents breus del PDI a Amèrica, Àsia i Oceania durant el curs 2013/2014, i una beca dins del programa d'intercanvi d'estudiants amb Amèrica del Nord i Àsia en la convocatòria 2014/2015. En l'apartat de premis, s'ha distingit amb el premi a la divulgació científica al grup de recerca Estació de Climatologia Aplicada coordinat pel professor José Quereda, mentre que els premis de Millora Educativa han premiat els projectes dirigits pels professors Andreu Casero, Montserrat Boronat, Mercedes Fernández i M. Pilar Jara. Finalment, els premis Joves Investigadors han recaigut en Elena Mas, Tania Portolés, José Vicente Abellán, Diego Moliner, Diego Monferrer, Ramón Andrés Feenstra i Clara Andrés.

Durant l'acte, el rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha agraït el suport del Banco Santander i la seua aposta pel talent i els objectius de la Universitat: internacionalització, recerca, mobilitat i difusió del coneixement que es genera a la societat. «Estem davant d'un dels projectes més importants en aquests moments. Les universitats espanyoles com a font de coneixement som un dels projectes més importants que té la societat per a renovar-se i aconseguir ser més justa i solidària», ha remarcat el rector.

Per la seua banda, el director territorial de Banco Santander a la Comunitat Valenciana, Antonio Valldecabres, ha recordat el compromís de l'entitat amb les universitats. «Estem convençuts que si volem continuar avançant per la senda del progrés econòmic, social i cultural i del desenvolupament equilibrat i sostenible, cal apostar sens dubte per l'educació superior i el sistema de ciència i tecnologia», ha afegit Valldecabres.

L'acte ha comptat amb la participació de la vicerectora d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín; la vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucions i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat, Francisco López, i el president del Consell Social, José Luis Breva.

Banco Santander participa en aquestes iniciatives a través de la División Global Santander Universidades, que manté acords de col·laboració amb més de 1.100 universitats i centres de recerca de tot el món. Des de 1996, Santander Universitats ha destinat més de 1.000 milions d'euros a diverses iniciatives i projectes universitaris, i el 2014 Banco Santander donarà suport amb el seu mecenatge a la III Trobada Internacional de Rectors Universia, que reunirà al juliol a Rio de Janeiro (Brasil) més de 1.100 rectors i presidents d'universitats, entre els quals es troba el rector de l’UJI, Vicent Climent.

Més informació: www.bancosantander.com/universidades.

Fotografies de l’acte

Altres notícies:

L’UJI i Banco Santander amplien la seua col·laboració per a cooperar en una nova edició de les Trobades de Política Universitària de Benicàssim