L’UJI i la Fundació Dávalos-Fletcher crearan una Aula de la Cultura a la universitat

22/04/2014 | SCP

• Aula Dávalos-Fletcher de la Cultura de l'UJI aula-DF-cultura DavalosFlecher_DLL021_mw

D’esquerra a dreta: José Vicente Ramón, gerent de la Fundació; Federico García-Arquimbau, president de la Fundació; Vicent Climent, rector de l'UJI; Wenceslao Rambla, vicerector de Cultura i Extensió Universitària, i Alberto López, coordinador del Servei d'Activitats Socioculturals.

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el president de la Fundació Dávalos-Fletcher, Federico García-Arquimbau, han signat un conveni de col·laboració entre ambdues entitats per a crear l’Aula Dávalos-Fletcher de la Cultura a la universitat pública de Castelló, amb el principal objectiu de fomentar la docència, la recerca, la difusió del coneixement i la innovació en l'àmbit de la cultura, les arts i les ciències.

El president de la Fundació ha indicat que «el conveni és un pas més en la relació mantiguda amb la universitat en els últims anys i que servirà per a refermar i consolidar la col·laboració entre les dues institucions». Per la seua banda, el rector ha destacat «la tradició de la Fundació en la seua aposta per la cultura», i espera que la nova Aula Dávalos-Fletcher de Cultura servisca «per a impulsar, encara més, els temes culturals».

Entre les accions previstes per a aquest curs acadèmic hi ha Imaginària, un cicle d’activitats amb exposicions fotogràfiques, conferències i projeccions; els concerts de la Big Band; el concurs de jazz; les olimpíades acadèmiques, les activitats de la setmana de la ciència i una exposició de disseny de productes.

Imatges de l’acte: https://www.uji.es/noticies/foto/num&id_a=36169902

Altres notícies:

L’UJI i FEAPS-CV promouran el coneixement i la recerca en el món de la discapacitat intel·lectual

La SAUJI s’apropa a la societat de Castelló a través de COASVECA