L’UJI promociona els graus científics a la Seu de Nord Els tallers van mostrar la ciència com una eixida professional amb nombroses possibilitats

19/12/2013 | SCP

• Taller de robòtica seu-nord seu-nord

Els alumnes van poder participar en diferents tallers como ara el de robòtica. | FOTO: VOX UJI

La Seu del Nord de la Universitat Jaume I va organitzar el dimecres 18 de desembre de 2013 una sèrie de tallers científics vinculats als diferents graus de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l’UJI per als instituts d’educació secundària de Vinaròs i Benicarló.

Els tallers van estar adreçats a l’alumnat de tercer i quart d’ESO, amb l’objectiu d’apropar de manera pràctica els estudis científics a l’alumnat de secundària i motivar l’estudiantat mitjançant pràctiques que desperten el seu interès científic, amb aplicacions curioses i reals per a poder mostrar la ciència com una eixida professional amb un ampli ventall de possibilitats.

L’alumnat va poder gaudir de tallers com ara el Reactor adiabàtic, la Lògica digital i les matemàtiques que hi ha darrere de Google, el Disseny d’un producte per a l’hàbitatCalcula l’eficiència energètica de la teua casa o el taller de Robòtica.

Els tallers es van realitzar en els diferents centres de forma simultània.