Art Company B&S premia el treball d’alumnat de Disseny Industrial de l’UJI

18/12/2013 | SCP

• Shoestorming premis-disseny _MG_9149w

D'esquerra a dreta: les professores Mar Carlos Alberola i Marta Royo Gonzálezi els alumnes premiats Alejandro Ruiz Perdomo i Andrea Velázquez Martínez. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

Andrea Velázquez Martínez i Alejandro Ruiz Perdomo, alumnes de l’assignatura Disseny Conceptual del Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la Universitat Jaume I de Castelló, han obtingut el primer premi i una menció, respectivament, en el concurs Shoestorming convocat per l’empresa Art Company B&S de Logronyo, dedicada a dissenyar calcer.

L’objectiu del concurs Shoestorming era la realització d’un objecte/escultura que expressara alguna de les qualitats de la sabata Art, dins de quatre categories: fet a mà, flexibilitat, reciclat i lleugeresa, amb el propòsit d’usar les obres premiades com a imatge de la marca en la campanya corresponent.

Art Company B&S convoca cada any un concurs de disseny per a estudiantat universitari. En aquesta edició 2013/2014, l’empresa ha seleccionat alumnat de tres universitats espanyoles, entre les quals hi ha la Universitat Jaume I. L’estudiantat de l’assignatura de Disseny Conceptual del Grau en Disseny Industrial ha competit amb alumnat de Belles Arts de la Universitat de Sevilla i de la Universitat de La Laguna.

Per tal de donar a conèixer els treballs de l’alumnat de la universitat pública de Castelló, les professores de l'assignatura, Mar Carlos Alberola, Marta Royo González i Miriam Ruiz Rubio, han organitzat amb el suport de la direcció del grau i de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals una exposició amb les fotografies de les maquetes que es van enviar a l'empresa a la planta baixa de l’ESTCE, que podrà ser visitada fins al divendres 20 de desembre de 2014.