Elsa González Esteban presenta la publicació «Ética y gobernanza: un cosmopolitismo para el siglo XXI»

19/12/2013 | SCP

• Llibre Elsa González etica-gobernanza LibroELSA-350

D'esquerra a dreta: Adela Cortina, Elsa González i Domingo García Marzá. | FOTO: ANTONIO PRADAS

La Llibreria Argot de Castelló va acollir el passat 16 de desembre la presentació del llibre Ética y gobernanza: un cosmopolitismo para el siglo XXI, editat per la professora del Departament de Filosofia i Sociologia de l’UJI Elsa González Esteban. A l'acte de presentació van assistir Adela Cortina, catedràtica d'Ètica de la Universitat de València i doctora honoris causa per la Universitat Jaume I; Domingo García Marzá, director del Departament de Filosofia i Sociologia de l’UJI, i l'editora de l'obra.

La publicació és el resultat de la cooperació d'una recerca sobre el desenvolupament d'una gobernança cosmopolita per al segle XXI, que té com a objectiu aportar visions amb pretensió transformadora de la realitat actual institucional, organitzacional i ciutadana. En el llibre es presenta el cas de quatre institucions (la Universitat Jaume I, la Universitat de València, la Fundació ÉTNOR i la Universitat de Sydney) com a exemple que es pot i s'ha de treballar conjuntament perquè siga possible l'avanç en propostes crítiques i orientadores.