L’UJI i Grupo Marina d’Or col·laboren en el foment dels esdeveniments esportius

19/12/2013 | SCP

• Uji i Grupo Marina d'Or conveni-marina-dor Marina_D-Or_DLL010_mw

Vicent Climent i Federico Rivas durant la signatura del conveni. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El rector de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicent Climent, acompanyat pel director del Servei d’Esports, Carlos Hernando, i el vicepresident de Grupo Marina d’Or, Federico Rivas, acompanyat pel responsable d’esdeveniments esportius del grup, José Carbonell, han firmat dimecres 18 de desembre de 2013 tres convenis de col·laboració per a estretir les relacions entre les dues entitats.

L’UJI i Marina d’Or han firmat un conveni marc de col·laboració per a treballar conjuntament en projectes i activitats en els àmbits acadèmic, investigador, cultural i esportiu i dos convenis específics. Un d'aquests versa sobre cooperació educativa en matèria de pràctiques acadèmiques externes i permetrà a l’estudiantat de l’UJI realitzar les seues pràctiques curriculars i extracurriculars en el Grupo Marina d’Or. L'altre conveni servirà perquè el Grupo Marina d’Or puga realitzar competicions i esdeveniments esportius en les instal·lacions esportives del campus universitari castellonenc.

El vicepresident delGrupo Marina d’Or ha comentat que els convenis permetran «fomentar els esdeveniments esportius a la província», així com mostrar la capital i la universitat als turistes que visiten Marina d’Or. Per la seua banda, el rector ha indicat que «aquesta col·laboració servirà per a oferir nous llocs de pràctiques per l’estudiantat i per a generar riquesa i coneixement a través dels esdeveniments esportius».

Imatges de l’acte: https://www.uji.es/noticies/foto/num&id_a=35000853