Es gradua la XIV promoció d'Enginyeria Industrial de la Universitat Jaume I

16/05/2013 | LAURA CASTILLO MATEU

• Graduació Enginyeria Industrial 2013 engindustrial fotogrup

XIV promoció d'Enginyeria Industrial de l'UJI en l'acte de lliurament de diplomes, celebrat a l'Aula Magna de l'ESTCE. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El passat 13 de maig va tindre lloc l’acte d’entrega de diplomes de la catorzena promoció de titulats i titulades en Enginyeria Industrial a l’UJI, una de les més nombroses fins avui. L’aula magna de l’Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals va acollir aquest esdeveniment pont entre la vida acadèmica i professional de les persones graduades, que va estar encapçalat pel vicerector d’Investigació i Postgrau, Antonio Barba, i la directora de la titulació, María Dolores Bovea. També hi van estar presents el vicedirector de l’ESTCE, Antonio Gallardo; el president del Consell Social de la Universitat, Rafael Benavent, i el president del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana-Demarcació de Castelló, Javier Rodríguez.

Les recent egressades i egressats van rebre les oportunes felicitacions per part dels membres de la taula, que van coincidir a destacar l’esforç que han dedicat a una carrera especialment complexa i que, avui en dia, gaudeix de més i millors expectatives en l’àmbit internacional. L’acte es va tancar amb la conferència especial del president del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana-Demarcació de Castelló, en què va defensar la relació directa entre la indústria i l’alt nivell de vida de la societat. Rodríguez va sostindre que «ens trobem encara en la prehistòria industrial» i que «no podem permetre que es desprestigie la indústria amb demagògies» sobre el medi ambient quan es plantegen projectes d’exploració i explotació de terrenys per a l’obtenció de primeres matèries. Segons el representant dels enginyers industrials a Castelló, «en la vida professional, cal que l’empresa aconseguisca els seus objectius» i, en aquest ordre de coses, «la investigació és bella si s’aplica i dóna beneficis».

Imatges de l'acte: http://www.uji.es/noticies/foto/num&id_a=32772110