Esdeveniment formatiu: Erasmus Student Network Spain Erasmus Student Network Spain arranca a l’UJI un esdeveniment formatiu de tres dies per a posar en valor el voluntariat

06/10/2016 | SCP

Data: 7, 8 y 9 de octubre de 2016
Acte:  Esdeveniment formatiu
Títol: «Turn your volunteering hobby into your future profession!»
Lloc: Universitat Jaume I i Benicàssim
Entitat: Erasmus Student Network Spain

L'associació Erasmus Student Network Spain celebrarà els dies 7, 8 i 9 d'octubre de 2016 en la província de Castelló l'esdeveniment ESAA que donarà inici a la Universitat Jaume I amb un acte de presentació en el qual participaran diferents institucions acadèmiques. L'acte inaugural, que tindrà lloc a les 16:00 hores a l'Aula Magna de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, inclourà una taula redona sobre «El paper del programa Erasmus+ en el desenvolupament de les competències professionals: situació actual i visions del futur» en el qual participaran representants de l’UJI, la Universitat de València, la Fundació Universia, JEF Europe i la Federació Erasmus Student Network Espanya.

Així, la jornada del divendres estarà dedicada a les conferències de les institucions educatives, enfocades a posar en valor la importància del programa Erasmus+ per tot l'enriquiment personal i professional que suposa aquest tipus de programes de mobilitat. Una vegada inaugurat l'esdeveniment, els assistents es desplaçaran Benicàssim, on se li donarà continuïtat fins a la vesprada del diumenge dia 9, finalitzant a les 15:30 hores.

El dissabte al matí serà el torn dels socis de ESN Espanya, els qui exposaran el seu model empresarial, quina relació tenen amb ESN, així com el perfil de treballador que cerquen. Finalment, es realitzaran activitats per a promoure l'esperit de treball en equip entre els participants de l'esdeveniment així com accions formatives en aptituds interpersonals vinculades amb el món professional.

L'esdeveniment porta el nom de Turn your volunteering hobby into your future profession! i està enfocat al creixement professional de l'organització internacional sense ànim de lucre Erasmus Student Network (ESN AISBL). Durant aquests dies, els assistents participaran en activitats formatives que els aportaran un creixement en la seua carrera professional i que podran aplicar en les futures activitats que desenvolupe l'associació.