L'associació La Plantilla Disseny celebra la segona edició del «Dia del disseny, la creativitat i la tecnologia»

12/04/2015 | SCP

•  dia-disseny Dia_disseny_15DLL38_in

Com a novetat la jornada va comptar amb una fira tecnològica. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

L'associació La Plantilla Disseny, formada per alumnes i antics alumnes de Disseny de l’UJI, va organitzar el passat 31 de març la segona edició del «Dia del disseny, la creativitat i la tecnologia», un dia cultural ple d'activitats i marcat per l'ambient festiu que va despertar l'interès i curiositat d'un nombrós públic.

La jornada, que es va celebrar a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, va incloure exposicions d’il·lustracions, fotografies, tatuatges, poemes visuals o prototips així com un mercadet de moneders artesans, camisetes, menjar creatiu i cerveses d’importació, entre altres productes. A més es va realitzar una projecció de curtmetratges, renders 3D i videoclips i un concurs de disseny 3D de rodes per a robots. Com a novetat d'aquesta edició, els visitants també van poder experimentar amb impressores 3D, robots i ulleres de realitat augmentada en la fira tecnològica.

D'altra banda, la creativitat en directe també va estar present en el «Dia del disseny» amb demostracions de graffiti, pintura amb els dits i dibuixos amb tableta gràfica en una jornada que va estar amenitzada al llarg de tot el dia per dj’s, mostres de ball i els grups de música «Señor presidente», «Laura» i «Luis Carrillo».

Des de l'associació, el president Javier Ares ha assenyalat que «estem molt contents amb aquesta segona edició perquè ha superat les nostres expectatives respecte a l'any anterior, tant en participants com en assistents» i ha agraït el suport de l'UJI en la realització d'aquest l'esdeveniment «que ja s'ha convertit en un referent del disseny creatiu universitari».