L'UJI promou les compres responsables amb la VIII Fira d'ONG’s, Comerç Just i Ecològic

17/12/2014 | SCP

•  fira-ong _MG_1367in

Lliurament dels premis de V Concurs de Targetes «Nadal Solidari 2014». | FOTO: ÀLEX PÉREZ

L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat de la Universitat Jaume I va celebrar el passat 17 de desembre una nova edició de la Fira d'ONG’s, Comerç Just i Ecològic en el vestíbul de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. En la fira, les diferents ONG’s i comerços participants van mostrar a la comunitat universitària un altre tipus de consum, més solidari i ecològic, per a promoure les compres responsables durant tot l'any.

Les ONG’s i comerços que van participar van ser La Tenda de Tot el Món, Intermón-Oxfam, Fundació Pau i Solidaritat, Petjades, Ecosol, Mamá Bio, Ecograu i Xufacity. A més, es va inaugurar l'exposició de treballs presentats al V Concurs de Targetes «Nadal Solidari 2014» i es van lliurar els guardons, consistents en unes cistelles de Nadal de productes de Comerç Just  per al primer i segon premi. El primer premi va recaure en José Miguel Sánchez-Gil Mascaraque i el segon va ser per a Aroa Fernández González. Així mateix es van atorgar dues mencions especials a Josep Fernández Pizá i Fabián Nebot Muñoz.