SCP

Projecte «Camí(n)Art»

En la primera acció de la iniciativa van participar 15 alumnes de primer del Grau en Mestre/a d’Infantil de l'UJI que van experimentar en primera persona el trajecte escolar que havien de fer els xiquets i les xiquetes que anaven a les escoles rurals en el passat.

Fi de curs de l'Aula d'Arts Escèniques Carles Pons

El Paranimf de la Universitat Jaume I serà escenari durant aquest mes de maig de les representacions de fi de curs de l'alumnat de l'Aula d'Arts Escèniques Carles Pons i de l'actuació de la Big Band UJI, que ha comptat durant l'exercici 2023-24 amb un total de 142 alumnes.

|AULA DE TEATRE| Desconstruint Romeu i Julieta

Dv.3 de maig l a les 19.30h| Entrada lliure fins a completar l’aforament | Paranimf de la Universitat Jaume I

| CINEMA | El viento nos llevará - Bad ma ra khahad bord

Ds. 4 i Dg.5 de maig de 2024‒ 19h | 3 € ‒ Tarifa reduïda: 2 € |Iran, França. 1999. Color. 118 min. DCP. Versió original en persa i kurd subtitulada en castellà. Apta per a tots els públics| Paranimf de la Universitat Jaume I