UJILab Innovació arranca amb una reunió de coordinació amb els equips de l’edició 2024

07/02/2024 | Càtedra INCREA

El vicerector d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica de l’Universitat Jaume I, David Cabedo, i la directora d’Innovació i Emprenedoria de l’UJI, María Luisa Flor,s’han reunit amb els “Team Leaders” i els tutors dels equips participants de la tercera edició del programa UJILab Innovació per explicar-los les principals directrius de la convocatòria d’aquest any.

Entre altres temes, en la reunió es van abordar les qüestions relacionades amb la gestió econòmica dels projectes presentats i es van detallar els imports assignats a cada equip gràcies a la col·laboració de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat Valenciana. Aquestes quanties els ajuden a desenvolupar els seus prototips o participar en aquestes competicions nacionals i internacionals.

El programa -coordinat a través de la Càtedra INCREA- dona suport a la formació d’equips d’estudiants de l’UJI que treballen en projectes innovadors i fomenten les col·laboracions amb entorns professionals, empresarials i institucionals. Cada equip conta amb l’orientació d’un tutor, que es personal docent i investigador de l’UJI i que actua com a guia durant el desenvolupament del projecte. A més, incentiva la realització de treballs de final de grau (TFG) i de màster (TFM) dins dels projectes d’innovació, mentre dona suport a una formació integral i pràctica gràcies a la col·laboració dels tutors de cadascun dels equips participants: Antonio Morales, Javier Andrés, Immaculada Llop, Jaume Gual, Enrique Belenguer i  Alberto Delfín Arrufat.

UJILab Innovació està dirigit a estudiants de grau i màster de l’UJI, encara que també està obert a la participació, sota determinades condicions, de doctorands, egressats d’AlumniSAUJI i estudiants d’altres universitats, tant nacionals com internacionals. El programa destaca pel seu enfocament multidisciplinar, ja que requereix que els equips estiguen compostos per estudiants de diferents titulacions.