Estudiants d’FP de l’Institut Jaume I de Borriana coneixen la innovació i l’emprenedoria universitaris a través de la Càtedra INCREA de l’UJI

06/02/2024 | Càtedra INCREA

Estudiants de Formació Professionals de l’Institut Jaume I de Borriana van disfrutar d’una jornada enriquidora al visitar l’UJI i conèixer les activitats desenvolupades per la Càtedra INCREA. La visita va tindre com a objectiu principal familiaritzar als estudiants amb els programes d’emprenedoria i les iniciatives innovadores que es desenvolupen a la Càtedra.

Al llarg de la visita, la directora de la càtedra, María Luisa Flor Peris, va rebre als alumnes i els va atorgar una visió global dels programes d’emprenedoria disponibles per als alumnes. A més, hi van participar diversos alumnes que formen part d’alguns programes organitzats per la Càtedra.

En primer lloc, tres alumnes, que actualment participen en el programa UJIStartUp, van presentar la seua idea de negoci als alumnes. A continuació, participants de l’equip UJI-Hand, dins del programa UJILab Innovació, van presentar els seus prototips de mans prostètiques i el seu funcionament pràctic, així com la seua futura participació dins la competició Cybathlon Zurich 2024.En últim lloc, un alumne de l’equip UJI Motorsport, el qual també es troba dins del programa UJILab Innovació, va presentar l’equip i el monoplaça amb el qual van aconseguir la tercera posició en la competició Formula Student Portugal. Al finalitzar la presentació, van visitar el taller on es troba l’actual model, el UFS05, i se’ls va mostrar el funcionament del prototip.

La visita, que va continuar amb un recorregut per l’UJI, va oferir als estudiants de l’Institut Jaume I una prespectiva única de les oportunitat d’emprenedoria i dels programes de la Càtedra, a més de motivar-los per innovar en les seues idees i projectes.