13/01/2020 | Càtedra INCREA

Recurs d'imatge santander-explorer index

XI edició del programa Explorer

El programa està destinat a joves residents a Espanya d'entre 18 i 31 anys que, durant 12 setmanes, podran desenvolupar habilitats emprenedores com ara el lideratge, treball en equip o habilitats de comunicació.

Recurs d'imatge noticia_michavila_8_11_2020 index

Cuando Europa contuvo la respiración

Article d'opinió en el periòdic Mediterrani de Francesc Michavila, el nostre director fins a l'any 2018.

Recurs d'imatge noticia_michavila_12_01_2020 index

Anglaterra enfront d'Europa

Articule d'opinió en el periòdic Mediterrani de Francesc Michavila, el nostre director fins a l'any 2018.

Premi del Consell Social de la Universitat Jaume I a la Iniciativa Emprenedora Estudiantil

La data límit de presentació de candidatures és el 13 de novembre de 2023

El insoportable crecimiento de la desigualdad

Article d'opinió en el periòdic Mediterráneo de Francesc Michavila, el nostre director fins a l'any 2018.

Recurs d'imatge concurs-5ucv-startup index

«Concurs 5UCV STARTUP»

La Universitat Jaume I ha convocat la VII edició del «Concurs 5UCV STARTUP» Categoria Junior 2020, una iniciativa emmarcada dins de les activitats del Programa «Campus de l’Emprenedoria Innovadora».

Recurs d'imatge competencies-transversals-emprenedoria index

Certificat de Competències Transversals Emprenedores

Per a les persones que hagen cursat un programa de formació no formal impartit per la Càtedra INCREA, Espaitec o el Centre de Postgrau de l'UJI en els dos últims anys.

Recurs d'imatge noticia_michavila_13_09_2020 index

Al cabo de un año

Recurs d'imatge empren-on-social index

UJI Emprèn OnSocial

La tercera edició d'UJI Emprèn OnSocial, el programa d'emprenedoria social de la Universitat Jaume I de Castelló, ha arribat a la fi amb l'acte de presentació dels projectes finalistes: set iniciatives candidates a convertir-se en empreses d'impacte social que estan liderades i promogudes per la comunitat universitària.

Recurs d'imatge noticia_michavila_12_07_2020 index

El insoportable crecimiento de la desigualdad

Recurs d'imatge noticia_michavila_14_06_2020 index

Las enfermedades y la fortaleza de Europa

Recurs d'imatge noticia_michavila_17_05_2020 index

La Unión Europea y su Rubicón

Recurs d'imatge santanderx_tomorrow_challenge index

Banc Santander llança ´Santander X Tomorrow Challenge´ a la recerca de solucions als grans reptes post COVID-19

Ofereixen 1 milió d'euros en fons i beneficis per als 20 emprenedories que aporten la millor solució als problemes als quals, com a societat, ens enfrontem en el nou paradigma post *Covid-19.

Recurs d'imatge bootcamp_2020 index

Nova convocatòria per al programa Bootcamp X Entrepreneurship

L'objectiu d'aquesta acció de formació gratuïta i online és ajudar a madurar idees emprenedores de la comunitat universitària per a reflexionar conjuntament el seu enfocament cap al mercat.

Recurs d'imatge mascares-busseig index

Projecte màscares de busseig

L'emprenedor de la Universitat Jaume I Víctor Guillem Agustí, a través de la seua empresa Vidasoft, participa en un projecte que té com a objectiu desenvolupar un adaptador entre les màscares de busseig amb tub respirador i els filtres sanitaris HEPA-13.

Recurs d'imatge impressores-3d index

Diagnòstic coronavirus

La rectora ha agraït la «disposició absoluta del personal de l'UJI per a prestar la seua col·laboració i suport a les autoritats sanitàries en cas que es considere necessari».

Recurs d'imatge mesures-excepcionals index

Mínima presencialitat

La rectora, Eva Alcón, ha demanat a tota la comunitat universitària «comprensió i paciència», al temps que ha agraït de manera molt especial tota la col·laboració i implicació del personal de l'UJI.

Recurs d'imatge cre8 index

CRE8®

La Universitat Jaume I ha inaugurat avui l'UJI CRE8® Europe Week que es realitzarà en la universitat pública de Castelló del 2 al 6 de març de 2020.

Recurs d'imatge premis-santander index

Premis i beques Banco Santander

La Universitat Jaume I ha celebrat l’acte de lliurament de diferents premis i ajudes finançats per Banco Santander, a través de Santander Universidades, dirigides a la comunitat universitària.