Objectius i presentacions

27/04/2016 | UJI EMPREN

El principal objectiu de la jornada “25 anys UJI, 25 anys emprenent". Caminant cap al futur amb la nostra experiència” és servir com a punt de trobada que facilite la reflexió i el debat sobre l’estat actual de les universitats emprenedores, els escenaris i els reptes amb els quals s’enfronten, els principis i dimensions que les defineixen, les seues repercussions i les seues perspectives de futur.

Per això, durant dos dies, acadèmics, gestors, polítics, empresaris i universitaris es reuniran a la Universitat Jaume I. El primer dia la sessió es dedicarà a la definició de l’estat de la qüestió en relació a universitats emprenedores i innovadores. Qüestions com ara la seua definició o les seues principals dimensions seran tractades en aquesta primera sessió sobre la base d’exemples pràctics d’universitats emprenedores excel·lents i d’experiències de l’estudiantat.

L’últim dia el debat es tanca amb la perspectiva social a través de la intervenció de distints agents socials i econòmics. Empresaris i polítics debatran sobre les característiques que haurien d’estar presents perquè les universitats siguen més justes i responguen millor a les demandes de la societat actual.

Presentacions PDF