04/03/2021 | SCP

La nostra missió és promoure una imatge positiva de la Universitat Jaume l per mitjà d’algunes d’aquestes (o altres) accions:

• Donar suport a la Universitat en els seus esforços per atraure i reclutar el talent i la diversitat dels futurs i futures estudiants compartint les nostres experiències
    • Gravar un vídeo amb els teus amics i amigues al campus per a mostrar els highlights del teu destí.
    • Entregar material promocional.
    • Etiquetar l’UJI en les xarxes socials.
    • Generar material audiovisual.
  • Organitzar activitats de networking i esdeveniments socials d’acord amb l’interès de l’alumnat internacional.
    • Organitzar una reunió/xarrada per a parlar de l’UJI al campus.
    • Informar exalumnes d’activitats d’interès potencial per a altres alumnes al voltant del món.
  • Actuar com un punt d’enllaç per a l’UJI oferint assessorament sobre diversos temes en relació amb les activitats de la Universitat.
  • Tot en l’horari i la disponibilitat que tu tries.