Programa Ambaixadors i Ambaixadores

16/05/2017 | SCP

Som un grup de persones entusiastes i compromeses amb la vida acadèmica de l’UJI. Pertanyem a diferents ciutats i països del món i representem la Universitat de forma positiva allà on anem.

Formem un grup universitari actiu i disposat a facilitar l’accés a la informació als futurs membres de la comunitat universitària en la seua primera presa de contacte amb la Universitat.

Impartim xarrades informatives, proporcionem informació actualitzada i participem com a representants de l’UJI en esdeveniments externs.

CINC ANYS FENT XARXA (2012-2017)

XARXA NACIONAL

Enguany, tenim 54 ambaixadors i ambaixadores actius, 44 dels quals entre les províncies de Castelló i València, i la resta en les províncies de Tarragona, Terol i Jaén. Hem contactat amb 43 instituts d'educació secundària durant aquest curs acadèmic.

Enguany, els ambaixadors ens han donat suport en fires realitzades en nou ciutats proporcionant orientació a joves i pares i mares de família que s'acostaven a l'estand demanant informació.

En aquests cinc anys, han passat per l'àrea nacional més de 180 persones i hem establit contacte amb més de 120 instituts d'educació secundària en 12 províncies. En total, 165 accions s'han realitzat entre xarrades, reunions i suport en fires estudiantils.

XARXA INTERNACIONAL

Enguany, les xifres corresponents a la xarxa internacional són de 112 ambaixadors actius, 85 ambaixadors ixents i 27 ambaixadors entrants. A més, en el curs acadèmic 2016/2017, els nostres ambaixadors i ambaixadores internacionals han visitat 96 universitats diferents en més de 30 països.

De l'any 2012 a l'any 2017, 320 persones han passat per l'àrea internacional i han visitat al voltant de 218 centres educatius i institucions a tot el món, 92 dels quals a Amèrica, 96 a Europa, 29 a Àsia, tres a Àfrica i tres a Oceania.

En aquests anys, hem nomenat també dos ambaixadors honorífics, el Dr. Santiago Posteguillo en 2014 i el Dr. Juan Bautista Carda en 2016, com a reconeixement per haver realitzat una labor notable en la promoció del bon nom de la Universitat Jaume I més enllà del seu àmbit geogràfic. Aquestes persones han destacat per l'impacte social i mediàtic de les seues accions en diferents camps del saber, que han comportat un benefici important per a l’UJI com a institució.

Contacte: Àrea de Comunicació Corporativa i Patrocini (SCP)
Correu: embajadorinternacional@uji.es
Telèfon: 964 72 9189