Investigació de màrqueting en àmbits concrets que requereixen aproximacions específiques, particulars i innovadores en els entorns actuals, principalment:
a) màrqueting de les organitzacions públiques (màrqueting urbà, governança i sostenibilitat, qualitat de vida a la ciutat, govern electrònic);
b) màrqueting en organitzacions no lucratives (comportament de donants i voluntaris);
c) màrqueting de l’oci (turisme, cultura i esport: gestió d’esdeveniments, adaptació a discapacitats, gestió i valoració d’experiències, influència de les emocions);
d) innovació i NT en aplicacions sectorials del màrqueting (adopció de tecnologies, influència en la gestió i en la compra);
e) responsabilitat social corporativa RSC i creació de valor compartit (influència de la RSC en la marca; comportament del consumidor i RSC; CVC en contextos B2B i B2C);
f) màrqueting social i polític (comportaments socials, aplicacions al segment juvenil);
g) màrqueting internacional (l’anàlisi de l’entorn competitiu, l’estudi de barreres i estímuls de la internacionalització, l’aplicació de metodologies d’anàlisis en la presa de decisions o la investigació de les noves tecnologies);
h) màrqueting industrial o B2B màrqueting (xarxes d’empreses, capital social, confiança i reliance, cooperació, creació conjunta de valor, intercanvi d’informació, clústers o districtes industrials, orientació al mercat, màrqueting relacional, internacionalització i altres performances).