Aplicacions sectorials del màrqueting

01/12/2021 | InfoCampus
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Investigació de màrqueting en àmbits concrets que requereixen aproximacions específiques, particulars i innovadores en els entorns actuals, principalment:

a) màrqueting de les organitzacions públiques (màrqueting urbà, governança i sostenibilitat, qualitat de vida a la ciutat, govern electrònic);

b) màrqueting en organitzacions no lucratives (comportament de donants i voluntaris);

c) màrqueting de l’oci (turisme, cultura i esport: gestió d’esdeveniments, adaptació a discapacitats, gestió i valoració d’experiències, influència de les emocions);

d) innovació i NT en aplicacions sectorials del màrqueting (adopció de tecnologies, influència en la gestió i en la compra);

e) responsabilitat social corporativa RSC i creació de valor compartit (influència de la RSC en la marca; comportament del consumidor i RSC; CVC en contextos B2B i B2C);

f) màrqueting social i polític (comportaments socials, aplicacions al segment juvenil);

g) màrqueting internacional (l’anàlisi de l’entorn competitiu, l’estudi de barreres i estímuls de la internacionalització, l’aplicació de metodologies d’anàlisis en la presa de decisions o la investigació de les noves tecnologies);

h) màrqueting industrial o B2B màrqueting (xarxes d’empreses, capital social, confiança i reliance, cooperació, creació conjunta de valor, intercanvi d’informació, clústers o districtes industrials, orientació al mercat, màrqueting relacional, internacionalització i altres performances).

 

 

Informació proporcionada per: InfoCampus