XI Jornades Internacionals de Traducció i Interpretació

11/01/2021 | InfoCampus

Organitzat per: Departament de Traducció i Comunicació.
Hores: 30
Data realització: 10-12 de maig de 2017
Resum: Les XI jornades están dedicades a la minorització de llengües, cultures i identitats en els contextos institucionals, especialment els judicials però també els educatius i administratius.

Benvolgudes companyes,
Benvolguts companys,

El Departament de Traducció i Comunicació de la Universitat Jaume I i el Departament de Filologia i Traducció de la Universitat Pablo de Olavide organitzen les XI Jornades Internacionals de Traducció i Interpretació que tindran lloc del 10 al 12 de maig de 2017 a la nostra Universitat. Davant l’augment preocupant dels discursos populistes i la centralitat de la llengua en la integració, el Departament dedicarà aquesta edició a les llengües (verbals i de signes) minoritzades davant les institucions.

La conferència inaugural anirà a càrrec de Vicent Marzà, Conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. Les línies de les Jornades abasten des del marc jurídic per a la prevenció de la glotofòbia o racisme lingü.stic fins a la creació de recursos per a la difusió de les llengües i identitats minoritzades en les institucions, passant per les polítiques de traducció i interpretació i la percepció social d’aquestes llengües i la funció i els problemes de la traducció i la interpretació en contextos oficials.

Si us interessa participar en les Jornades, el termini per a la inscripció amb tarifa reduïda serà obert fins al proper 1 de març. Esperem comptar amb la vostra participació i us demanem que difongueu l’activitat entre els vostres contactes. En trobareu tota la informació a blogs.uji.es/itic11/.

Inscripció: https://eujier.uji.es/pls/www/!inscripcio.ini?p_curso=4998&p_idioma=ca&p_cabecera=UJI

Informació proporcionada per: InfoCampus