Fernando Javier Hernando Carrillo
Perfil personal
Ressenya Personal
Sóc llicenciat en matemàtiques per la universitat de Valladolid des de Setembre de 2001. Vaig realitzar un master a la universitat de Kaiserslautern en 2002 després del qual vaig començar els meus estudis de doctorat novament a la universitat de Valladolid, al juliol de 2007 vaig defensar la meva tesi doctoral. Des de Setembre de 2007 fins a Agost de 2010 vaig estar com a investigador posdoctoral a la universitat de Cork (Irlanda). Després, vaig estar un any a la universitat de Sant Diego també com inversigador posdoctoral. Finalment al setembre de 2012 vaig obtenir la plaça d'ajudant doctor en la UJI que s'ha perllongat fins al moment.
Els meus interessos com a investigador són : Geometria Algebraica, Singularitats, Àlgebra Commutativa, Combinatòria, Codificació, Computació i Optimització. La meva tesi doctoral estava emmarcada dins de la geometria algebraica i teoria de singularitats, però els meus interessos ha anat variant però sense deixar en ningun moment d'interessar-me pel ja après. En l'actualitat la meva recerca aquesta mes focalitzada en la teoria algebraica de codis.
Com a professor sempre he tractat de fer classe i col·laborar en la docència allí on he estat. En Cork vaig donar diversos cursos en el grau de matemàtiques i en Sant Diego ajudi a la supervisió de diversos estudiants de master. La meva docència en la UJI aquesta concentrada principalment a l'escola de tecnològiques o el que és equivalent cursos de matemàtiques a enginyers. A més tinc el plaure de donar un curs en teoria de la informació en el master de Matemàtica Computacional.
Links
Càrrecs
Grups d'investigació i Instituts
Grups d'innovació educativa
Docència
Assignatures amb docència
Assignatures | Titulació |
---|---|
EI1001 - Matemàtiques I (Matemàtiques) | Grau en Enginyeria Informàtica |
EI1006 - Matemàtiques II (Matemàtiques) | Grau en Enginyeria Informàtica |
ET1001 - Àlgebra (Matemàtiques) | Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials |
IR2101 - Matemàtiques I (Matemàtiques) | Grau en Intel·ligència Robòtica |
MT1006 - Matemàtiques II (Matemàtiques) | Grau en Matemàtica Computacional |
MT1053 - Pràctiques Externes | Grau en Matemàtica Computacional |
MT1054 - Treball Final de Grau | Grau en Matemàtica Computacional |
SIQ027 - Treball de Final de Màster | Màster Universitari en Matemàtica Computacional (Pla de 2013) (Presencial) |
SIQ030 - Teoria Algebraica de la Informació | Màster Universitari en Matemàtica Computacional (Pla de 2013) (Presencial) |
SIQ527 - Treball de Final de Màster (ED) | Màster Universitari en Matemàtica Computacional (Pla de 2013) (A distància) |
SIQ530 - Teoria Algebraica de la Informació (ED) | Màster Universitari en Matemàtica Computacional (Pla de 2013) (A distància) |