Direcció:
Dep. de Matemàtiques
Centre d'estudis: Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
L'ús de la xarxa social TikTok com a eina motivadora de l'estudiantat en alguns estudis cientificotècnics | 01/01/23 | |
Millora de la capacitat de raonament lògic-deductiu a partir de la teoria de l'argumentació. | 01/01/22 | 15/12/22 |
Millora de la capacitat de raonament lògic-deductiu a partir de la teoria de l’argumentació | 01/01/21 | 15/12/21 |
Millora de la pràctica docent del professorat en formació en l’especialitat de Matemàtiques del Màster de Secundària | 01/10/18 | 31/07/19 |
Noves perspectives d’investigació en l’ensenyament-aprenentatge de l’àlgebra i la geometria | 01/10/17 | 31/07/18 |
Revisió i millora de la coordinació vertical dels continguts algebraicogeomètrics en el títol de graduat i graduada en Matemàtica Computaciona | 04/10/16 | 31/07/17 |
Estratègia d'ensenyament i aprenentatge de les Matemàtiques en la Formació del professorat d'ensenyament secundari | 01/10/15 | 31/07/16 |
Revisió i integració de fonaments algebraicogeomètrics en la formació del professorat de secundària i batxillerat | 01/10/14 | 31/07/15 |
Investigació educativa en l'ensenyament-aprenentatge de l'Àlgebra i la Geometria (continuïtat curs 2013/14) | 30/09/13 | 30/07/14 |
Publicacions
Articles en revistes
¿A qué dedica el tiempo el profesorado universitario? - Article
José Joaquín Gual Arnau, Irene Epifanio López, Ismael Cabero Fayos.
THE CONVERSATION; pp. --. (2023). ISSN: 2201-5639
Treballs presentats en congressos publicats
Same-age Tutoring in Maths using ICT: From Computational Math Students to Chemistry Students*
José Joaquín Gual Arnau, Ana María Lluch Peris.
VII Congreso de Innovación Educativa y Docencia en Red IN-RED 2021. València (España)
Universitat Politècnica de València, 2021. ISBN: 9788490486382