Rosa María Rodríguez Artola
Perfil personal
Ressenya Personal
Rosa Mª Rodríguez Artola és Professora Titular d'Universitat en Comercialització i Investigació de Mercats a la Universitat Jaume I (Castelló). Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. MBA in European Management per la South Bank University de Londres al Regne Unit. Doctora en Administració d'Empreses i Màrqueting per la Universitat Jaume I de Castelló. Avaluació positiva de dos trams d'investigació (sexenni) per part de la Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora (Períodes 2002-2007 i 2008-2014). Autora d'articles en revistes incloses al Journal Citation Report: Journal of Travel Research, Annals of Tourism Research, Journal of Risk Research, Transport Reviews, European Journal of Marketing, Service Industries Journal, Tourism Management, Annals of Tourism Research, Universia Business Review , Quaderns d'Economia i Direccion de l'Empresa (CEDE). Coautora de dos llibres i diversos capítols de llibre nacionals i internacionals. Participació com a ponent en més de cinquanta congressos nacionals i internacionals. Participació en projectes d'investigació competitius i en contractes d'investigació. Diversos càrrecs de gestió universitària durant aquests anys como coordinadora del Màster Oficial en Màrqueting i Investigació de Mercats. Actualment, coordinadora de mobilitat en el grau de Turisme i del grup de recerca GETUR, Gabinet d'Estudis Turístics.
Càrrecs
Grups d'investigació i Instituts
Grups d'innovació educativa
Docència
Assignatures amb docència
Assignatures | Titulació |
---|---|
AE1018 - Fonaments de Màrqueting | Grau en Administració d'Empreses |
AE1034 - Màrqueting Social i Polític | Grau en Administració d'Empreses |
AE1049 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Administración de Empresas |
DA0234 - Màrqueting Social i Polític | Doble Grau en Administració d'Empreses i Dret |
EC1018 - Fonaments de Màrqueting | Grau en Economia |
FC1018 - Fonaments de Màrqueting | Grau en Finances i Comptabilitat |
SRB004 - Anàlisi Avançada del Consumidor i la Competència en el Pla de Màrqueting | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
SRB100 - Treball de Final de Màster | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
TU0912 - Màrqueting Estratègic (Empresa) | Grau en Turisme |
TU0944 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Turismo |
Tesis
Direció de tesis
Rosa María Rodríguez Artola, Luis Jose Callarisa Fiol. Universitat Jaume I (Espanya). Cañarte Rodríguez, Tania Cecibel. Num. Excel·lent. 20-12-2021.