La Jaume I premia l'esforç dels esportistes universitaris

08/10/2015 | SCP

•  festa-esport _MG_4701in

S’han lliurat els premis de les competicions internes i les beques «Càtedra Endavant Vilarreal CF de l’Esport de l’UJI». | FOTO: Efraim Vidal

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I ha celebrat la Festa de l'Esport, un esdeveniment  en el qual s’han lliurat els premis als guanyadors de les competicions internes per tal de premiar l'esforç d'aquells equips, jugadors i jugadores que han participat i les beques «Càtedra Endavant Vilarreal CF de l’Esport de l’UJI».

El professor Carlos Hernando, cap del servei, ha destacat durant la seua intervenció l’elevada utilització de les instal·lacions esportives universitàries (unes set mil persones al mes), tant per la comunitat universitària com la ciutadania. A més a més, el professor ha recordat que el servei disposa de altres projectes socials com el prèstec de bicicletes, les activitats de secundària o de conciliació familiar i realitza, al llarg de l’any, nombrosos cursos i tallers relacionats amb la salut i l’activitat física i competicions esportives.

El vicerector de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, Pablo Aibar, ha recordat que el servei també compleix 25 anys, durant els que s’ha aconseguit 95.000 metres quadrats d’instal·lacions, la participació de més de 1.100 estudiants i estudiantes en competicions esportives (amb l’obtenció de 72 medalles) i diversos reconeixements com l’atorgat per Consell Superior d’Esports en 2012 per el seu treball en la promoció de l’esport.

PROGRAMA DE BEQUES CATÈDRA ENDAVANT VILLARREAL CF DE L'ESPORT

A l’acte també s’ha fet entrega de les beques «Càtedra Endavant Vilarreal CF de l’Esport de l’UJI» que han repartit 20.000 euros entre 41 estudiants universitaris que han destacat especialment en 14 disciplines esportives així com als medallistes universitaris d'enguany entre els quals destaquen Eric Peñalver Napoleón, Pablo Torrijos Navarro i Alexis Sastre Arnau, en atletisme i Pau Torralba Tolosa en taekwondo. El vicepresident del club, José Manuel Llaneza, ha assenyalat que «el món del fútbol ha d’estar obert a la societat i la universitat i el seu estudiantat és una part important d’ella».

Vídeo esportistes d'élit

Fotografies