Vox UJI Ràdio inicia la temporada amb 53 programes en la graella Les emissions comencen el 25 de setembre amb la retransmissió en directe de l’acte acadèmic d’obertura de curs

28/09/2015 | SCP

• Vox UJI Ràdio vox-radio RadioUJI_DLL010

Vox UJI Ràdio ofereix emissions continuades de dilluns a dissabte entre les 10:30 i les 17 hores. | FOTO: Damián Llorens

L’emissora de la Universitat Jaume I, Vox UJI Ràdio, inicia el 25 de setembre una nova temporada amb propostes novedoses per a aquest curs acadèmic 2015/2016 i ho fa amb un total de 53 programes en la graella i sis noves propostes. D’aquesta manera, Vox UJI Ràdio oferirà emissions continuades de dilluns a dissabte entre les 10:30 i les 17 hores amb tot tipus de continguts i formats radiofònics, com ara programes musicals, informatius, magazines, programes esportius i tertúlies, entre d'altres.

Les emissions d’aquesta temporada comencen el divendres 25 de setembre amb la retransmissió en directe de l’acte acadèmic d’obertura de curs que tindrà lloc al Paranimf a les 11:30 hores.

En la seua aposta per la llengua pròpia, Vox UJI Ràdio, continua una temporada més amb l’emissió del programa mensual El mural, una iniciativa d'Escola Valenciana dirigit per la periodista Amàlia Garrigós, i el programa Estira la llengua de Ràdio Nacional d’Andorra en què es repassa, amb un to informal però rigorós, l’actualitat de la llengua catalana.

A més Vox UJI Ràdio consolida la seua oferta radiofónica a la que se sumen sis noves propostes, entre les que destaca el programa Europhonica, realitzat mensualment des del Parlament Europeu per estudiants universitaris de l'àmbit de les Ciències de la Comunicació de diferents emissores universitàries d'Espanya, França, Itàlia, Portugal i Alemanya a través d’un projecte europeu coordinat per Radio Campus France.

També realitzat per estudiants de periodisme, s’incorpora  el magazine musical El tren azul. Les propostes musicals es completen amb Apocalipsis pop!, un espai per a reflexionar sobre les relacions entre la música pop i el cinema. El programa quinzenal sobre cómics, La radio dibujada; el magazine d’actualitat en clau d’humor, La paloma de la UJI; i Ràdio Castalia, espai dedicat a l’actualitat del C.E. Castelló, són les altres novetats d’aquesta temporada.

Més informació en la pàgina web http://www.radio.uji.es/, i des d'on també es pot escoltar la ràdio per Internet i accedir a la Radioteca per a recuperar programes emesos anteriorment.

Altres notícies:

L’ARU participa en la III Trobada de la Xarxa de Ràdios Universitàries de Llatinoamèrica i el Carib