Onze estudiants dels Estats Units realitzen a l’UJI un programa de formació intensiva en criminologia

02/07/2015 | SCP

•  study-abroad Estudiantes_NY_15DLL04

Estudiants del College University New York. | FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I ha rebut a un grup d’onze estudiants del College University New York (USA) que han vingut a Castelló per a fer el curs intensiu «Criminology in Spain» amb les professores Catalina Vidales (UJI) i Rosemary Barberet (Nova York).

Els alumnes realitzen, durant tres setmanes, un Study Abroad Program (programa curt d'estudi en l'estranger) que s'ha organitzat des de l'Oficina de Relacions Internacionals de l'UJI. Cada dia fan 3 hores de curs i han visitat el Tribunal Superior de Justícia de València. Cal destacar que aquest és el tercer Study Abroad Program que s’organitza amb universitats dels Estats Units.

El Vicerectorat de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme ha organitzat aquest programa formatiu amb la finalitat de continuar consolidant la seua iniciativa d’aconseguir un major grau d’internacionalització, per tal d'augmentar les possibilitats de cooperació i col·laboració amb altres universitats.