L’Orfeó Universitari s'acomiada del seu director, Toni Planelles, en el concert final de curs

19/06/2015 | SCP

• Orfeó Universitari orfeo _MG_9935

Actuació de l'Orfeó Universitari al Paranimf. | FOTO: Àlex Pérez

L’Orfeó Universitari va delectar el públic del Paranimf amb un concert el passat 10 de juny en el qual va mostrar el treball realitzat al llarg de tot el curs. El repertori va ser variat amb obres de Bach, Pierre de la Rue, Thomas Tallis, Giussepe de Marzi i Karl Jenkins interpretades per les veus de l’Orfeó amb l’acompanyament del piano de Nadejda Tzanova, la percussió d’Alberto Ruiz Benítez i Enric Pizá Lozano, la flauta de Neus Julià i instruments tradicionals de la mà de Juan Francisco Ballestero, tot sota la direcció de Toni Planelles.

El concert també va ser una cita especial atès que va ser l’acomiadament del director de l’Orfeó Universitari, que després d’estar al front de l’agrupació al llarg de quatre cursos acadèmics deixa la direcció per a cursar estudis a l’estranger. Planelles ha sigut acceptat a la Universitat de les Arts de Zurich (Zürcher Hochschule der Kunste), després de passar unes dures proves de selecció, on cursarà, a partir de setembre, la doble especialitat de cant i direcció. En aquest moment s’està gstionant qui ocuparà la direcció de l'Orfeó Universitari.