L’Escola lliura els diplomes de la XVI promoció d’Enginyeria Industrial

11/05/2015 | SCP

•  enginyers-industrials Ing_Industrial_15DLL20_in

Acte de lliurament de diplomes. | FOTO: Damián Llorens

L’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals va celebrar el passat 28 d'abril el lliurament de certificats de la XVI promoció d’Enginyeria Industrial de la Universitat Jaume I i l'acte d’acollida per part del Col·legi Oficial d’Enginyers Superiors Industrials de Castelló. En total es van atorgar 56 diplomes a l’estudiantat que va finalitzar la titulació el passat curs 2013-2014.

A l’acte va assistir la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García; el director de l’Escola, Joaquin Gual; la directora de la titulació, Ana Piquer; el president del Consell Social de l’UJI, José Luis Breva; el president de Col·legi Oficial d’Enginyers Superiors Industrials de Castelló, Javier Rodríguez; i l’enginyer industrial José Luis Quintela, el qual va donar una conferència.

Durant la seua intervenció, Quintela va animar els nous titulats i titulades a ser eficaços i eficients. Eficaços en el desenvolupament del seu treball i eficients per fer-lo amb el mínim cost empresarial possible. L’enginyer va assenyalar que la professió d’enginyeria industrial requereix un aprenentatge continu i també una bona dosi de cooperació en l’èxit empresarial. A més a més, va encoratjar els joves a «prendre decisions i fer front als problemes, ja que qui no pren decisions no s’equivoca, però tampoc evoluciona».

Després de la conferència i el lliurament dels premis als millors treballs fi de grau i projectes final de carrera del primer concurs organitzat pel Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de la Comunitat Valenciana a Castelló, el president del Consell Social, José Luis Breva, va comentar les bones dades d’ocupabilitat d’aquesta titulació i va recomanar als nous titulats «sostenibilitat, no només mediambiental, sinó també econòmica i social». Per la seua part, el president del Col·legi Oficial, Javier Rodríguez, va convidar a l’estudiantat a inscriure’s al Col·legi i participar de totes les activitats.

Per últim, el director de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Joaquín Gual, va destacar la importància de mantenir el contacte amb l’escola perquè «vosaltres sou qui feu de pont entre el món acadèmic i el professional» i la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García va indicar que «l’organització conjunta de l’acte amb el Col·legi posa de manifest els vincles establerts amb l’entorn socioeconòmic» i va desitjar molta sort laboral als nous titulats.

Imatges

Altres notícies de l'ESTCE:

L’estudiantat de Disseny Industrial de l’UJI exhibeix els seus treballs i coneix de primera mà experiències de professionals

L’empresa The Art Company B&S premia de nou el treball de l’alumnat de Disseny Industrial de l’UJI