L’UJI oferirà 4.661 places per al curs acadèmic 2015/2016

13/04/2015 | SCP

•  oferta-academica clase

El pròxim curs s’oferiran 3.065 places en graus oficials i 1.596 en màsters. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I, en un exercici d’adaptació de l’oferta a la demanda, ha aprovat els límits d’admissió de graus i màsters oficials per al curs acadèmic 2015/2016 amb un total de 4.661 places. En concret, s’oferiran 3.065 places en graus oficials i 1.596 en màsters.

En grau l’oferta és similar a la dels últims cursos amb 770 places a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals; 320 en la Facultat de Ciències de la Salut; 985 en la Facultat de Ciències Humanes i Socials, i 990 en la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Respecte als màsters oficials, s’ofereixen 1.596 places, 127 més que aquest curs.

Així, l’oferta acadèmica de graus, primer i segon cicle i màsters oficials per al pròxim curs tindrà una càrrega lectiva de prop de 18.500 crèdits. En concret, s’impartiran 15.125,55 crèdits en titulacions oficials de grau i primer i segon cicle, dels quals 15.103,13 corresponen a l’oferta de grau, xifra que s'incrementa respecte al curs actual en 336,15 crèdits, i 22,42 a la de titulacions oficials de cicle, que disminueix respecte al present curs acadèmic en 81,52 crèdits com a conseqüència del procés d’implantació dels graus. En màsters oficials l’oferta per al pròxim curs és de 3.371,12 crèdits.

Postgrau propi i formació continuada

La proposta d’estudis propis de postgrau i cursos de formació continuada per al pròxim curs acadèmic estarà formada per 191 cursos de formació continuada, cursos d’especialització, cursos d’expert i màsters propis.

Concretament, el Centre d’Estudis de Postgrau i Formació Continuada oferirà 18 màsters propis, dels quals sis seran nous (Màster en línia en creació de noves empreses internacionals; Màster en intel·ligència emocional i coaching; Màster en alimentació, nutrició i dietoteràpia; Màster en desenvolupament d’aplicacions GIS; Màster internacional en direcció de comunicació en línia i Màster en Dret financer i tributari-assessoria fiscal); 19 cursos d’especialització entre els que es troben vuit novetats, i 20 cursos d’expert, dels quals 11 s’oferiran per primera vegada. Pel que fa als cursos de formació continuada s’han aprovat 134 propostes.