L’UJI analitza les últimes innovacions en els plans d'estudi europeus en un seminari sobre Work Based Learning

28/01/2015 | SCP

•  work-based-learning Work_Based_15DLL05_in

Els assistents van poder conèixer experiències d'universitats que han desenvolupat aquesta metodologia. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Unitat de Suport Educatiu i el Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de la Universitat Jaume I han organitzat un seminari sobre Work Based Learning per tal d’oferir eines sobre aquesta metodologia i presentar experiències d’altres universitats als responsables acadèmics de l’UJI. L’objectiu és analitzar estratègies innovadores que ja s'utilitzen en altres països europeus per a millorar els plans d'estudi i desenvolupar competències professionals de l’estudiantat universitari adaptades als entorns laborals.

El seminari, impartit per la professora Reina Ferrández del departament d’Educació, es va iniciar el passat 26 de gener amb una presentació dels fonaments del Work Based Learning. En la segona sessió, es van presentar dues experiències d’universitats que han desenvolupat aquesta metodologia. Concretament, els ponents van ser Jayne Mothersdale de la Leeds Beckett University (Regne Unit) i Stefan Humpl de la 3s de Viena (Àustria).

El seminari finalitzarà el 17 de febrer amb la presentació de dues experiències més a càrrec de Tauno Kekäle de la Vaasa University of Applied Sciences (Finlàndia) i Susan Prösel  de la EBC-Hochschule de Berlin (Alemanya).